Helpdeskmedewerker
Helpdeskmedewerker
Jouw werk als allround netwerk- en systeembeheerder draagt er elke dag aan bij dat ondernemers zich nooit meer zorgen hoeven te maken over de veiligheid en stabiliteit van hun ICT omgeving. De wereld is de afgelopen jaren in een hoog tempo digitaal geworden en met jouw werk help jij verschillende klanten om ‘futureproof’ te worden en te blijven. Van zzp’er tot grote corporate, door jouw hulp hebben ze geen zorgen over de ICT. Het werkt gewoon!
“Ik werk graag bij ICT Service Groep voor de flexibele en uitdagende werkomgeving!”
Wie ben jij?
Als allround netwerk- en systeembeheerder heb jij kennis van zowel systeembeheer als netwerkbeheer. Je krijgt er energie van om samen met klanten en collega’s problemen op te lossen. Daarin schakel je soms direct met een klant om zijn of haar vraag te vertalen naar een ICT-vraagstuk, maar ben je ook intern bezig om de juiste collega’s te betrekken bij de oplossing van het probleem. Van een complexer probleem schrik jij niet terug. Sterker nog, je krijgt er juist energie van. Wanneer je collega’s op de IT-helpdesk het probleem niet kunnen oplossen ben jij de aangewezen persoon om ze verder te helpen. Bij ICTSG geloven we in ontwikkeling van ons personeel. Als senior weet jij dan ook heel goed hoe jij jouw kennis kunt delen met jouw collega’s.
Herken jij je in het volgende profiel? Dan pas jij perfect in het team van ICTSG:
- Je beschikt over hbo denk- en werkniveau;
- Je hebt zo’n tien jaar brede ervaring met zowel systeem- als netwerkbeheer.
- Je bent een echte probleemoplosser;
- Je bent leergierig en bereid je te ontwikkelen;
- Microsoft 365 en Azure hebben voor jou geen geheimen;
- Microsoft Certificering is een pré;
- Bij voorkeur ben je bekend met MikroTik en Unify.
