Vacature

    Supportdeskmedewerker

    Jouw werk als Supportdeskmedewerker draagt er elke dag aan bij dat ondernemers zich nooit meer zorgen hoeven te maken over de veiligheid en stabiliteit van hun ICT omgeving. De wereld is de afgelopen jaren in een hoog tempo digitaal geworden en met jouw werk help jij verschillende klanten om alle problemen op het gebied van ICT het hoofd te bieden. Van zzp’er tot grote corporate, door jouw hulp hebben ze geen zorgen over de ICT. Het werkt gewoon! Of het nu gaat om een laptop die erg traag geworden is of om het opzetten van MS Teams zodat er ook extern mee gebeld kan worden, jij helpt!

    “Ik werk graag bij ICT Service Groep voor de flexibele en uitdagende werkomgeving!”

    Wie ben jij?

    Als Supportdeskmedewerker weet jij hoe je klanten op een fijne manier helpt. Soms telefonisch, soms per mail of app, jij weet hoe jij klanten zo helpt dat zij na elk contact een gerust gevoel hebben. Je krijgt er energie van om samen met klanten en collega’s problemen op te lossen. Daarin schakel je soms direct met een klant om zijn of haar vraag te vertalen naar een ICT-vraagstuk, maar ben je ook intern bezig om de juiste collega’s te betrekken bij de oplossing van het probleem. Bij ICTSG geloven we in ontwikkeling van ons personeel. Jij wilt je graag ontwikkelen in de richting van serverbeheer, netwerkbeheer, werkplekbeheer en/of telefonie. Je stelt je leergierig en nieuwsgierig op en weet wanneer jij om hulp moet vragen. Zo groei je uiteindelijk door naar een medior of senior functie.

    Herken jij je in het volgende profiel? Dan pas jij perfect in het team van ICTSG:

     

    • Je beschikt over mbo 4 denk- en werkniveau;
    • Je hebt tussen de nul en vijf jaar werkervaring met zowel systeem- als netwerkbeheer.
    • Je bent een echte probleemoplosser;
    • Je bent klantvriendelijk;
    • Je bent leergierig en bereid je te ontwikkelen;
    • Microsoft Certificering is een pré, maar wij kunnen en willen je hier alles over leren!
    • Bij voorkeur ben je bekend met MikroTik en Unify.

    Wat betekent werken bij ICT Service Groep?

    Werken bij ICTSG betekent dat je in een team van professionals werkt die samen zo goed mogelijk onze klanten willen ontzorgen. Vanaf het begin af aan krijg jij een collega die jou als mentor op weg helpt. Na de eerste twee weken in ons inwerkprogramma te hebben meegelopen met verschillende collega’s, ga jij steeds zelfstandiger aan het werk. Wij helpen onder andere met systeembeheer, netwerkbeheer, werkplekbeheer, VOiP, telefonie, websites, internettoegang en security. Omdat wij klanten van verschillende grootte helpen, is geen vraag hetzelfde. Je krijg bij ons veel vrijheid om zelf je werk en werktijden in te delen en je te ontwikkelen. Zodra jij laat zien dat je de verantwoordelijkheid aankan en die ook wilt nemen, dan krijg je de ruimte om dat te doen.

    En daarvoor bieden we jou:

    • Een salaris tussen €1.900 en €2.500,- op basis van 40 uur;
    • Een jaarcontract en zicht op een vast contract;
    • Flexibele werktijden;
    • 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
    • Een hecht en divers team die elkaar ondersteunen en helpen;
    • Groeimogelijkheden in een richting die bij jou past.

     

    Wie is ICTSG?

    Bij ICT Service Groep houden we het graag strak en persoonlijk tegelijk. We zijn een jong, snelgroeiend bedrijf van ICT-professionals met een stevige technische achtergrond. We houden van aanpakken en gaan altijd voor het maximale resultaat. We snappen dat onze klanten een veilige, betrouwbare werkomgeving nodig hebben waarmee ze gemakkelijk uit de voeten kunnen. Dat gaan we regelen!

    Op de hoogte blijven van het laatste ICTSG-nieuws?

    We sturen je geen spam! Lees ons privacybeleid voor meer informatie.