Hoewel mobiel voor velen de standaard is, zijn er genoeg organisaties die de vaste telefoonlijn niet kunnen missen. En laat ons duidelijk zijn, de vaste lijn is zeker niet ouderwets. In tegendeel; met de telefonieoplossingen van 3CX koppelt u uw web-chat aan uw bestaande telefoonsysteem.
Voor veel mensen is het belangrijk dat ze snel contact met u kunnen krijgen. Een chatfunctie op uw website is dus haast onmisbaar. Chatten is namelijk een van de snelste manieren. Maar wat daarbij belangrijk is, is dat u snel in de gaten heeft dat u een bericht op uw website hebt ontvangen. Er zijn verschillende platforms die hier oplossingen voor hebben. Het verschil met de oplossing van 3CX is echter dat 3CX het enige platform is dat de website chat functie met uw telefoon systeem integreert.
Live chat
Met de geïntegreerde live chat van 3CX kunnen de bezoekers van uw website en Facebook-pagina direct met u chatten of bellen. Uw medewerkers kunnen meteen reageren via uw 3CX-webclient of -app. Als chat niet volstaat, kunnen ze het gesprek met één klik uitbreiden naar een telefoon- of videogesprek. U kunt (terug)belafspraken laten inplannen, mocht u even niet bereikbaar zijn en zelfs webinars via het systeem organiseren.
Snel en eenvoudig
Zo zorgt u er niet alleen voor dat uw klanten snel een eenvoudig contact met u kunnen zoeken; uw medewerkers kunnen dit alles vanuit uw bestaande 3CX-systeem beheren. U hoeft dus geen aparte chatsoftware te implementeren en uw medewerkers daarvoor een uitgebreide en tijdrovende training te laten volgen. En dit alles tegen een vaste maandelijkse prijs.
Bereikbaarheid is alles, ook via uw website. Live chat mogelijkheden worden dan ook steeds belangrijker. Dankzij de live chat oplossingen van 3CX kunt u uw klanten goed bedienen, zonder dat u uw medewerkers overlaadt met nieuwe software. Wilt u weten hoe live chat van 3CX uw bereikbaarheid nog meer vergroot? Kijk dan op onze contactpagina en start een chat of videocall.